11 Mart 2013 Pazartesi

NE ŞIRNAK KALDI, NE HAKKARİ!

Gazetemizin dünkü sayısında yer alan ‘Aloo, Diyarbakır’dan arıyorum uzman çavuşum!” başlıklı köşe yazımın hikayesi daha öğle saatleri olmadan Hakkari’ye kadar gitmiş!
Keşan Belediyemizin uzman çavuşlara olan zaafını haber alan vatandaşım, memleketinde ‘memleket değiştiriyorum’ diye bayram yapmış!
İlk telefon Hakkari’den geldi bana! Bende kaydı bulunmayan bir vatandaşım aradı. Telefonumu açtığımda ise ‘Aloo, ben Hakkari’den arıyorum uzman çavuşum, beni de Beledinize yerleştirir misiniz?’ dedi. Önce şaşaladım çünkü ilk anda köşe yazımla bağdaştırmak aklıma gelmedi. Sonra bir anda karşı tarafta gülüşmeler olunca benim jeton da düştü! Bu arada telefonum susmadı ve Şırnak’tan, Gümüşhane’den, Kars’tan, Muş’tan aradıklarını belirten vatandaşlarım oldu... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (12 Mart 2013 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder