29 Ağustos 2012 Çarşamba

ALLAH VERDİ, BELEDİYE VERDİ, KAYMAKAM HOŞ GELDİ!

27 Ağustos 2012 Pazartesi günü akşam saatlerinde yağan yağmur, hoş dakikalar yaşattı… Gördüğü manzara karşısında bir hayli eğlenen vatandaşım, neşesini Neşe  ile (benimle) paylaştı… Uzun süredir sıcaktan bunalanlar, yağmuru görünce arabasına atladı, şöyle bir şehir turu attı… Aracında klima bile açmadan rahat rahat turaladı… Şehir içi bitti, kavşaklara geçti… İyi ki de geçti! Öyle bir keyiflendi ki, stresini bitirdi…
Saat 22.00 sıralarında arayan bir vatandaşım, ‘Neşe Hanım neredesiniz, habere gelin habere’ dedi… ‘Hayırdır’  dediğimde ise haberlik adresi verdi ve ‘gözleyin, izleyin, ne çıkaracaksınız bizi de bilgilendirin’ dedi. ‘Pekala’ yanıtını verip, belirtilen adreslere gittim… Adresler kavşaklardı… Epey bir bakındım… Kavşak içlerinde haber aradım… İlk başta haberi algılayamadığım için, içimden biraz saydırdımJ Ancak jeton düşünce, ben de kahkahayı bastım…

Devamı Önder Gazetesinin bugünkü (29 Ağustos 2012 Çarşamba) sayısında....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder