16 Ağustos 2012 Perşembe

ALDATANLARIN PAÇASI TUTUŞMUŞ!!..

Dünkü “RAMAZAN İHANETİNİN PİYANGOSU BAKALIM KİME VURACAK!” başlıklı köşe yazımın ardından, karısını ‘sarışın bayanla’ aldatanların paçası tutuşmuş!!.. Acaba Bayram piyangosu kendisine mi vuracak diye kahra düşmüş…
Dün yaptığımız sohbetlerde; ‘Ah be Neşe Hanım Ramazan üstü yaktın milleti’, ‘sırası mıydı şimdi’, ‘ne güzel açıyorduk orucumuzu!’, ‘yoksa o ben miyim?’, ‘neyse ben yırttım paçayı çünkü benimki esmer’, ‘tanıdık mı bari onu söyle’ diyenler boldu…
Ancak… Sarışın benim size oyunumdu!... Hiç olmazsa dünü, karısını esmer, kumral ve kızıllarla aldatanlar rahat geçirsin, bugün de onların paçaları tutuşsun istedim… Zehiri azar azar vereyim dedim!.. Birden verirsem, ortalık iyice karışır diye düşündüm… Dün sarışının azabını duyanlar, bugün biraz hafiflesin de, yerini esmer, kumral ve kızıllarla aldatanlar alsın istedim…
Gazanız ve Ramazan’ınız mübarek; Bayram hediyeniz hayırlı ola…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder