10 Aralık 2013 Salı

ÇOK FENA KURTLANMIŞIM!...


Breh breh... Bir Başbakan geldi ilçemize, kurtlanmadık yer kalmadı içimde!... Yazıyorum, yazıyorum, kurtların hepsi düşmüyor bir kerede...
Vatandaşım ise serzenişte, ki ne serzenişte... Güvenlik önlemleri ve üst araması illallah dedirtmiş hepsine!.. Peki, ben ne demeliyim sizce... Boynumda, Edirne Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden onaylı basın kartım var, gireceğimiz demir kapı belli, elimde fotoğraf makinesi ve kayıt cihazımı alacak kadar bir çanta ancak arandık da arandık boydan boya... Breh kafamın ta tepesinden başladılar sopayı sürtmeye, ayak tabanıma kadar gezdirdiler vücudumun her yerinde... Nereme sürttüyseler o sopayı, öttüm de öttüm habire(!) Bayan polis sopayı başımda gezdiriyor, ötüyor; göğsümde gezdiriyor, ötüyor, belimde gezdiriyor, ötüyor; ayak bileğimde gezdiriyor yine ötüyor... Çantamda da nereye sürtse, bağırttırdım sopayı(!)... ‘Aman’ dedim kendi kendime, ‘Yedin ayvayı Neşe... Çeneni tutmaya niyetlendin ama bedenin öttü çenen yerine!’ Bu kadar ötünce de, bayan polis elleriyle başladı vücudumda gezinmeye! Vallah korktum striptiz yaptırıp, beni orta yerde soymasından!.. Bir hamleyle kulağına eğildim; ‘Yok içimde kuşlu bomba!’ dedim... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (11 Aralık 2013 Çarşamba) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder