26 Şubat 2013 Salı

BELEDİYE BAŞKANI, 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜ ERKEN KUTLADI!

Kadın Olmak... 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe sayılı günler kaldı... Ülkemizde de, ilçemizde de kadına verilen önemi gösterebilmek adına her yıl çeşitli etkinlikler düzenlenir... İlçemizde düzenlenen etkinliklerin niteliği açısından da ilk sırayı Keşan Belediyesi alır... Diğer kuruluşlar ve siyasiler de kadına verdikleri önemi gösterme adına çeşitli aktiviteler düzenlerler...
Bu yıl Keşan Ticaret ve Sanayi Odası tarafından ‘Kadın Olmak’ konulu kompozisyon yarışması düzenlendi ve 1.ye pırlanta yüzük, 2.ye yarım altın, 3.ye de çeyrek altın verileceği açıklandı... Bu yarışma duyurulduğundan beri de kimi görsem, ‘mutlaka girmelisin, seni bu yarışmada görmek istiyoruz’ denildi...
Benim hiç pırlanta yüzüğüm olmadı... Olmasını da hiç arzu etmedim... Yarışmaya girip pırlanta yüzük sahibi olsam, inanın hiçbir değer taşımaz benim için... Yarım ya da çeyrek altınım olsa ne değişecek hayatımda... İlk yapacağım gidip bir kuyumcuya bozdurmak ve parasını da en acil ihtiyaçlarda kullanmak olacak... O halde bu yarışmanın hediye boyutu beni bağlamıyor... Ancak ‘Kadın Olmak’ kısmı, bazı duygularımı paylaşabilmek adına beni bağlıyor... O halde bunu da okurlarım, arkadaş ve dostlarımın isteğini kırmayarak, hatta günler öncesinden bu köşe yazımla paylaşıyorum sizlerle...
Keşan Belediye işçisi iken Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan tarafından performansları düşük olduğu ve uyumsuzluk yaşadıkları iddiası ile işlerine son verilen Keşan Kaymakamlık Özel Kalemliğinde görev yapan Kamile Kaplan ve Keşan Belediyesi Hizmet Binasında santral görevi yürüten Birsen Kurt... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (27 Şubat 2013 Çarşamba) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder