17 Şubat 2013 Pazar

İNADINA TODORİÇ!

Hatırlarsanız bundan önceki yazımda ‘ya dozu ayarlansın ya da havaalanı yapılsın!’ demiş, Keşan-İstanbul kara yolunun üzerinde Keşan’a varmaya çok az kala bir mesafede yapılan sıkça kontroller yüzünden sürücülerin illallah ettiğinden bahsetmiştim...
Ancak geçtiğimiz cumartesi gecesi epey de ileri bir saatti... Telefonumu arayan bir kişi ‘inadına todoriç!’ dedi... Baştan ne demek istediğini algılayamadım ve tepki vermeden bekledim... Sadece ‘pardon...’ diyebildim... Telefonun megafonu açıldı, sesler çoğaldı ve cumartesi günkü köşe yazıma inat, polislerin yeniden arama yaptığı dile getirildi... ‘Ne araması’ dememe kalmadı, ‘atlayın gelin arabanıza da hayali gümrük kapısını fotoğraflayın!’ denildi... Saat tam 01.13’ü gösteriyordu... Üşenmedim gittim bölgeye... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (18 Şubat 2013 Pazartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder