7 Mayıs 2012 Pazartesi

AH ŞU KADINLAR…

Ah şu erkekler!.. Çok iyi tahmin ediyorum ki, 1. sayfada köşe yazımın başlığını gören erkekler, ‘Acaba Neşe Hanım yine kadınlarla ilgili ne yazdı’ diye sabırsızlıkla 3. sayfayı çevirdiler… ve içlerinden kim bilir neler geçirdiler… Bunun için müneccim olmaya gerek yok beya… Hepimiz biliyoruz, nerede bir ‘kadın’ kelimesi geçse, bütün erkeklerin yelkenleri serdiğini…
Birkaç kadın okurumla karşılaştığımda bana ‘Erkeklerin başarısındaki büyük payın kadın olduğunu yine vurgular mısın bir yazında’ diye rica ettiler… Birkaç erkek okurum da ‘Erkekleri mekana ve alkole itenin yine kadın olduğunu neden yazmıyorsun da hemcinslerini koruyorsun’ şeklinde sitemde bulundular… Bunu yazdığımı söyledim kendilerine ve bu konudaki yazımı kaçırmış olduklarını…
Ne diyeyim… Bir kere daha vurgulamakla ne benim elim aşınır, ne de sizin gözleriniz yorulur…
Kadınlar mı… erkekleri parmağında oynatırlar… değer veriyorlarsa katlanırlar, vermiyorlarsa iplerini salarlar… yine değer veriyorlarsa başarıya iterler, vermiyorlarsa nalları diktirirler… onlar için önemliyse sahip çıkarlar, önem arz etmiyorsa diğer hemcinslerinin kollarına atarlar… canları isterse ilgilenirler, istemezse eyvallah bile etmezler… ah bu kadınlar yok mu… yerine göre melek, yerine göre de şeytan olurlar…
Ancak… her halükarda erkekler, melek ya da şeytanların hâkimiyeti altındadırlar… o yüzden de kimisi derbeder, kimisi de beyler gibi gezerler…
Siz erkekler… ipleri salınanlar, mekanları mesken edinenler, derbeder gezenler... özellikle de başı bağlı olanlar… eğer karınızdan ilgi görmediğinizi bahane ederek, teselliyi mekanlarda arıyorsanız; vay halinize… bilin ki o teselli size kasten sağlanmıştır… bırakma niyetine girdiyse kadın erkeğinin ipini, en büyük cezayı hemcinsinin vereceğine inandığı için çevirtir kıbleyi o yöne… Şimdi siz karar verin erkekler… kadınların size karşı olan bakış açısına…
Bu arada Facebook’ta karşılaştığım bir paylaşımı da sizlere aktarmak istiyorum ve sonrasını…
‘Bir adam karısına arabanın kapısını açıyorsa, ya arabası yenidir, ya da karısı…’ diye bir paylaşım gördüm Facebook’ta ve hemen ben de sayfamda paylaştım… Paylaşımımı okuyan bir bayan telefonla bana ulaştı ve aynen ‘Neşe Hanım, ben hem kocamın ilk karısıyım hem de arabamız eski… Ancak kocam bana hâlâ arabanın kapısını açıyor.’ dedi… ‘Ne şanslısınız’ dememe fırsat vermeden, ‘Çünkü arabanın kilidi bozuk ve sadece dışarıdan açılıyor. Arabadan ineceğim zaman önce o inip kapıyı açıyor’ diye ekledi… Arabası eski, kocasının ilk karısı olanlar… eşiniz tarafından arabanın kapısının açılmasını istiyorsanız eğer, çaktırmadan kilidini bozuverin hemen…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder