1 Ekim 2013 Salı

EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINA NE KADAR DA HAZIRLIKLI BAŞLAMIŞIZ!..


2013-2014 eğitim öğretim yılının 3. haftasında; ne kadar hazırlıklı, planlı, programlı ve eksiksiz bir eğitim dönemine girildiği gün yüzüne çıkmaya başladı!
Daha ilk günden dile getirilen bazı okulların sınıflarındaki öğretmen sıkıntısı, şimdilerde ise şaha kalktı!.. Sadece öğretmen sıkıntısı mı? Tabiî ki, hayır...
Küçükdoğanca’da 3 haftadır gözyaşı döken öğrenciler, daha okullarına hiç gidememişler... Ahmet Yenice’de öğrenciler, ‘öğretmen yok’ denilip, evlerine gönderilmişler... Raşit Efendi İlkokulundaki 1. sınıfların birinde 15-16 öğrenci varken, diğer 1. sınıflarda ise 7-8 öğrenci varmış... Neymiş efendim, o öğretmen çok iyiymiş, torpilli öğrenciler de o sınıfa yerleştirilmiş... Eğitimde demokrasi anlayışının ta kendisi bu olsa gerek! Yine Keşan Endüstri Meslek ve Teknik Lisesinin kantini henüz faaliyete geçmediği için ihtiyaçlarını okul dışından karşılayan öğrenciler, aynı zamanda sigara ihtiyaçlarını da gideriyormuş! <Devamı Önder gazetesinin yarınki (2 Ekim 2013 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder