2 Ekim 2013 Çarşamba

DEVLET HASTANESİ KAŞIKSIZMIŞ!


Dün gazetemizin telefonu çaldı... Arayan, Keşan Devlet Hastanesinde tedavi gören bir diyaliz hastasıydı... Telefonu açtığımda karşı taraftaki sesten ilk önce ‘hastayım’ daha sonra da ‘Keşan Devlet Hastanesi’ kelimelerini duydum... ‘Tamam’ dedim kendi kendime... ‘Yine bir hasta gitti hastaneye, doktor sıkıntısını dile getirecek bize.’ Tam da ‘yine mi doktor yok’ diye bir cümle çıkacaktı ki ağzımdan, ‘kaşık yok!’ gibi bir kelime duydum telefonun ucundan!.. ‘Pardon, duyamadım, tekrar alabilir miyim şikayetinizi’ dememe kalmadan, cacık yanında çatal verilen hasta patladı birden!
Keşan Devlet Hastanesinde diyalize giren ve tedavisi sonunda hastanede yemek yiyen bir hasta, 2 gündür kaşıkla yenecek yemeği çatalla yemeye mecbur bırakılıyormuş... Kaşık istediğinde ise kendisine, ‘kaşık yok’ deniliyormuş... Dün de diyaliz sonrası gelen mönüde cacık varmış... Cacığı da çok seven bu hasta, yanında çatal olunca ısrarla ‘kaşık’ demiş... Yine ‘kaşık yok’ karşılığı alınca, önce kâsedeki cacığı pet bardağa boşaltmış, sonra içmiş, ardından da telefona sarılıp gazetemizi aramış...
Hastanede doktor olmadığı şikayetlerine sık sık rastlıyordum da, ‘kaşık yok!’ muhabbetini ilk kez duydum valla... Bu sanırım bölge milletvekilimizin Sağlık Bakanı olmasının kerameti olsa! <Devamı Önder gazetesinin yarınki (3 Ekim 2013 Perşembe) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder