1 Ekim 2013 Salı

BENDEN SAĞLIK BAKANINA MEKTUP!


Sayın Sağlık Bakanımız Dr. Mehmet Müezzinoğlu’ndan birçoğunuza olduğu gibi bana da bir SMS geldi dün... Hatta bir değil, iki tane...

Sayın Bakanımız mesajında şunları kaydetmiş:

“Sağlık için sokaktayız! Mutlu ve daha sağlıklı bir yaşam için bütün vatandaşlarımızı, 3 Ekim Dünya Yürüyüş günü ve her gün yarım saat yürümeye davet ediyorum. Sağlık ve mutluluk dileklerimle. Dr. Mehmet MÜEZZİNOĞLU Sağlık Bakanı”
Şimdi ben de Sayın Sağlık Bakanımıza mektupla cevap vereceğim...
Sayın Bakamın, sanıyorum bu mesajı yanlışlıkla bana attınız! Çünkü ‘Demokratikleşme Paketi’ adı altında, sizin de mensubu olduğunuz Hükümet tarafından açıklanan paket içinde bana faydası olacak hiçbir şey yok... Daha doğrusu paketin içi bom boş! Bende büyük hayal kırıklığı yaratan bu paketten sonra, nasıl mutlu olmamı ve sağlıklı bir yaşam için yürüyüş yapmamı bekliyorsunuz!
Hem sokaklara dökülmek için gerekli izni aldınız mı? Çünkü son dönemde yapılan yürüyüşlerde, vatandaştan çok polis oluyor caddelerde! Bu yürüyüşe TOMA, tazyikli su, çelik kuvvet desteği olacak mı önce onu haber verin bize!<Devamı Önder gazetesinin yarınki (2 Ekim 2013 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder