27 Eylül 2013 Cuma

İÇKİLİ MEKANLAR YERİNE BİR KERE DE ALKOLİKLERİN RUHSATLARINI İPTAL EDİN!


Hâlâ, 26 Eylül 2013 Perşembe günü yapılan İlçe Güvenlik Kurulu Toplantısı’na takmış durumdayım... Dün, geç bir saatte önüme gelen ve alatacele yazdığım köşe yazısından tatmin olamadım...
Çünkü sadece Şube Sokak’ta (Kaymakamlık konutunun bulunduğu sokak) alınan düğün yasağı konusundaki ayrımcılığı, eşitsizliği paylaşabildim sizlerle...
Aslında bu toplantıda sarf edilen cümlelere dikkat ettiyseniz, ‘Hükümetin polisi!’ kavramı tam olarak oturmuş yerine!
Konvoylar meğer yasaklanmamış... Yani bu konuda alınmış bir karar yok... Şimdi diyeceksiniz, ‘konvoyu en çok yazan ve eleştiren sensin’ diye ama benim eleştirmem yasak olduğu bilinci ve hâlâ yapılıyor olması nedeniyleydi... Çünkü konvoylar nedeniyle düğün sahiplerine kesilen cezaları daha önce kamuoyuyla da haber olarak paylaşmıştık... Hal böyle iken, kimine ceza kesilmesi, kiminin gözden kaçması(!) bana göre kayırma anlamına geliyordu!..
Dünkü toplantıda ise, Sayın İlçe Emniyet Müdürümüz Ahmet Yıldız, bizzat diyor ki; konvoyların yasak olduğu şeklinde bir karar yok, ancak bu kararı biz yürütüyoruz... Bana birileri, bu ifadenin tam karşılığını söyleyebilir mi?.. Ne demek oluyor bu? Hem alınmış bir yasaklama kararı yok, hem müdahil olunup ceza kesiliyor... Hayır efendim... Eğer bir karar yoksa, bir yaptırım yoksa, sizin de bunu engellemeye hakkınız yok... Kafanıza göre kanunun o veya şu maddelerine dayanarak, böyle bir yaptırım uygulayamazsınız... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (28 Eylül Cumartesi) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder