2 Kasım 2013 Cumartesi

VALİ BEY’İN ZİYARETİ DE BANA ARABESK(!) GELDİ...


Vatandaşım mektup yazmış, Edirne Valisi Hasan Duruer’in Keşan’a yaptığı son ziyareti hakkında yorum yapmamı istemiş... Vatandaşım, ‘Sayın Valimizin sıklıkla yaptığı Keşan ziyaretlerini nasıl değerlendiriyorsun?’ demiş... Arabesk efendim, ‘Arabesk’ olarak değerlendiriyorum!..
Durun canım nereden çıktı şimdi bu ‘arabesk’ demeyin hemen... Sayın Valimiz, konuk olduğu Anadolu Ajansı Edirne Bölge Müdürlüğünce uygulamaya konulan “Haber Masası”nda; Edirne’de ‘arabesk’ bir hava hakim olduğunu, Edirne’yi çok farklı bir konumda beklerken, hayal kırıklığına uğradığını söylemiş...
Doğrusu ben de aynı şeyleri hissettim! Sayın Valimizin son görev yaptığı Mardin’deki icraatlarını duyduğumda, ‘Edirne bölgesi yaptı kafayı!’ demiştim... Ancak Sayın Valimiz 1 yılı aşkın bir süredir bölgemizde görevini yürüttüğü halde ben, Keşan ve bağlı belde ile köylerinde elle tutulur hiçbir icraat göremedim... <Devamı Önder gazetesinin 4 Kasım 2013 Pazartesi günlü sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder