4 Kasım 2013 Pazartesi

AYNA AYNA SÖYLE BANA; BENDEN DAHA İYİ YÖNETECEK ADAY VAR MI KEŞAN’DA!


Kraliçe: Ayna ayna dile gel, söyle bana kim daha güzel.
Ayna: Bundan kuşku duyan var mıdır bilmem, tabii ki en güzel sizsiniz kraliçem.
Ayna: Bunu nasıl söyleyeceğim bilemem ama Pamuk Prenses sizden güzel kraliçem.


 
 
Pamuk Prenses ve 7 cüceler... Bu hikâyeyi neredeyse bilmeyenimiz hatta filmini izlemeyenimiz yoktur... Yine de köşe yazıma geçmeden önce hikâyedeki karakterleri hatırlatmak istiyorum sizlere... Pamuk Prenses, prensesin annesinin ölümünden sonra babası ile ikinci evliliği yapan ve kendisini dünyanın en güzeli sanan kraliçe, avcı, 7 tane cüce, prens ve kraliçenin aynası...
Yok canım, size hikâyeyi anlatacak değilim... Sadece kısa bir uyarlama yapmak istedim... Doğrusu Keşan’daki siyaset rüzgârını, ‘kraliçe ve aynasına’ benzetmeye başladım... Hâl böyle olunca da siyasete biraz eğlence katayım dedim...
Siyasi partilerin aday adayları, sanıyorum ki, günde birkaç kez aynanın karşısına geçip, aynaya soruyorlar: Ayna ayna söyle bana, benden daha iyi yönetecek aday var mı Keşan’da!
Aynalarının verdiği cevap da, ‘Senden daha iyi yönetecek aday yok Keşan’da!’ oluyor galiba... <Devamı Önder gazetesinin yarınki (5 Kasım 2013 Salı) sayısında...>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder