10 Eylül 2012 Pazartesi

KUMDA COLA 5 TL!..

Erikli Sahili… ‘kazık’ sahili… Yaradanım vermiş kumu, gel gör ki üstünde su, çay, kahve, cola içmek haram gibi… Vallahi Bordum, Marmaris, Antalya’yı sollamışız, yakında ‘kazık sahil’ olarak Guinness Rekorlar Kitabı’nda yerimizi alırız…
Kuma serilmiş yeşil halı, yarısı yanık, yarısı yamalı… 3-5 uyduruk masa-sandalye, 3-5 tane de minder yerde… Gel gör ki bu minderlere oturup, birkaç yudum bir şey içmek zehir gibi…
Garson falan hak getire… Kırk nazla servis yapıyor ama 1 kutu cola için 5 TL istemesini biliyor…
Manzara Yaradan’dan, deniz Yaradan’dan, kum Yaradan’dan ve hepsi bedava… Elin kulu 1 kutu colaya 5 TL istemesini biliyor ama…
Evet Keşanlı hemşehrilerim… Dün Erikli Sahili’ndeydik… Almış başını gidiyor fiyatlar… Satılan ürünlerde etiket falan yok… Kim kimi ne kadar çarparsa!.. Tabii ki çarpılan bir daha uğrarsa…
Bugüne kadar hep hizmet istedim köşemde Erikli Sahili için… Hükümet’ten, Devlet’ten, Yerel Yönetim’den… Hizmet istedim ama vatandaşıma hizmet karşılığı da ‘kazık’ yedirin demedim… Şimdi Erikli Sahili’ndeki esnaftan isteğim; fiyatları dengeleyin… Yarın yolunuz yapılır ama bu sefer o yoldan size gelen olsun diye çok beklersiniz… Bir kutu colaya 3 TL, 3,5 TL tatil beldesinde ‘eyvallah’ deriz ama 5 TL derseniz, biz de ‘pes’ deriz… Gider başka sahillerde 2 TL’ye içeriz, size de haddinizi bildiririz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder